Reklamačný poriadok

XEMAR realitná spoločnosť s.r.o.  

Reklamačný poriadok

  1. V prípade akejkoľvek sťažnosti je nutné podať sťažnosť v písomnej forme, aby sme sa ako spoločnosť mohli  písomne vyjadriť k danej problematike.<
  2. Písomná sťažnosť, alebo žiadosť klienta sa posiela na e-mail :  xemar@xemar.sk
  3. V prípade, že nebola vaša sťažnosť spracovaná najneskôr do 7 dní a neobdržali ste písomnú odpoveď, kontaktujte nás telefonicky na 0915 870 350.
  4. XEMAR realitná spoločnosť s.r.o. si vyhradzuje právo posúdiť, či klient koná v súlade s reklamačným poriadkom.
Na prispôsobenie obsahu a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Rozhodnite sa, či ste ochotní prijímať súbory cookie z našich webových stránok.