Záruka spokojnosti zákazníka

Zameriavame sa na potreby našich zákazníkov a riadime sa princípmi ,, Náš zákazník je náš pán" vynakladáme všetko úsilie, aby sme poznali jeho skutočné potreby v oblasti nehnuteľností a tie aj uspokojili.

Vynakladáme všetko úsilie, aby sa každý zákazník na základe svojich pozitívnych skúseností s nami stal naším stálym zákazníkom, ktorý nás bude ďalej odporúčať.

Komunikácia je kľúč k spokojnosti zákazníka - pri komunikácií vynakladáme maximálne úsilie, nielen aby sme sa dozvedeli maximum o potrebách zákazníka, ale predovšetkým aby sme mu dali pravdivú spätnú väzbu o našich schopnostiach tieto potreby uspokojiť, či už teraz alebo v budúcnosti.

Udržujeme pravidelný kontakt so zákazníkom - ako po získaní zákazky, tak po jej predaji. Dávame tým zákazníkovi najavo, že je pre nás stále dôležitý.

Koncentrácia na potreby zákazníka a ich uspokojovanie nás odlišuje od konkurencie, ktorá sa sústreďuje predovšetkým na peniaze od svojich zákazníkov. Koncentrácia na potreby zákazníkov a nie primárne na ich peniaze nám prinesie dlhodobý úspech, pretože sa k nám  zákazníci vracajú.

Na prispôsobenie obsahu a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Rozhodnite sa, či ste ochotní prijímať súbory cookie z našich webových stránok.